Thursday, August 4, 2016

TESTIMONI DAHSYAT "ILMU 2 KATA SESUAI NIAT DARI ORANG GAIB":

Wak Srijaya telah meninggalkan komentar baru terhadap posting "ILMU 2 KATA SESUAI NIAT DARI ORANG GAIB":

Assalamualaikum: Pengalaman saya mengunakan ilmu 2 kata. Wama kutuh. Ini saya cerita ringkas aja ya. Sekembalinya isteri saya dari membuat kerja luar daerah selama 2 minggu gitu .Pada malam hari isteri saya balik itu,isteri saya tidur duluan,dan saya masih nonton TV.Kira-kira jam 2 pagi selesai menonton TV saya pun masuk kamar (saya dengar dengkuran isteri saya memang rancak,agaknya di sebabkan jauhnya perjalanan).Dalam hati wah ngak ada chance ini malam. Saya pun baring di sebelah isteri saya mengiring ke kanan,(maklum saja sudah lama di tingalkan dalam rasa hati tu mau membangunkan isteri saya,tapi rasa malu pun ada,) lepas itu barulah saya teringat yang saya ada catit ilmu 2 kata ini di Note Book saya,lalu saya pelan-pelan bangun buka balik tenguk balik betul ngak apa yg saya ingat dalam kepala saya sama atau tidak dengan yg saya tulis di note book. Wah sama rupa nya. Lalu saya pun masuk kamar semula sambil berbaring terlentang saya baca Basmalah ,syahadat, sholawat ,Berniat..Ya Allah aku berniat untuk membangunkan isteriku(nama dia) supaya dia memeluk ku.Terus saya zikirkan ilmu 2 kata itu nonstop sampai betul-betul isteri bangun dan memeluk kita. Kurang lebih 30 menit saya zikirkan iya betul-betul isteri saya sadar dan terus memeluk saya dan mengejutkan saya. Lepas itu saya pura-pura sadar padahal memang saya sadar.Apa lagi belayar bersama lah pada pagi.(lancang kuning berlayar pagi).Ingatan: saat kita berzikir visualkan isteri kita bangun dan terus memeluk kita.Insyaallah atas izin Allah. Dan pernah juga saya coba pada wanita cantik yg jadi idaman semua orang.Kebetulan mejadi kantor kami dekat-dekat aja. Sama juga seperti di atas saya buat, tapi niat saya (agar si fulan memberi perhatian terhadap saya).Iya di makbulkan tapi kali ini dekat satu jam saya zikir sambil visualkan ikut niat,sambil itu juga mata saya jeling-jeling kearah target. Memang benar menjadi ilmunya. Orang muda jealous tenguk saya,sampai wanita itu kalau bawa makanan apa saja pasti kasih saya dulu baru lah kasih jejaka lain.Itulah yg bikin meraka semua cemburu. Kalau saya masih single sudah pasti bisa jadi isteri saya. Cerita ini betul-betul berlaku pada diri saya.Bagi yg mau mengamalkan ilmu 2 kata ini gunakanlah di jalan yg baik dan betul.Jangan di jalan yg di murka Allah swt. Jaga ibadah kita,perilaku kita.Ilmu ini bisa di baca /zikirkan sambil berjalan sampailah kita betul-betul ingat/hafal--kalau kita sudah hafal maka ilmunya sudah masuk,dan sudah bersedia utk di gunakan.Pesan saya untuk mencapai kejayaan dalam menuntut ilmu NIAT itu penting.Kalau niat kita baik ya bisa berjaya,kalau niat kita ngak baik Allah pun ngak bagi. Dan jaga ibadah kita. Sekian saja pengalaman dari saya jika ada terkasar bahasa mohon maafkan saya. Terima kasih.

Maz Lajjang Ajja saya jg sdh mmbktkn tntang 2 kata trsbt dn hslny memaang nyata sesuai niat kita....

35 comments:

Ovick1919 said...

Qobiltu bang,maaf itu bacaanya wama kutu apa wama kutuh,krn saya juga dpt ilmu ini dari seseorang itu tp wama kutu tidak pk H,mksh bang

Unknown said...

Qobiltu

Unknown said...

Qobiltu kang

Unknown said...

Qobiltu

Syamsudin said...

Qobiltu,mas baen jusua.

Unknown said...

Qobiltu

Unknown said...

Qobiltu

Unknown said...

Qobiltu

Unknown said...

Qobiltu

Unknown said...

Qobiltu

Unknown said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu amin

Anonymous said...

Qobiltu bg

Anonymous said...

Qolbiltu bg

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qubiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Endang Juarsa said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu bang..🙏

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

QOBILTU

Anonymous said...

Iya sy juga bingung soal itu mana yg benar.

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu ijazah bang 🙏 Qobul hajat Berkah Kanjeng Rosul Berkah keluarga Kanjeng Rosul Berkah keturunan nya Kanjeng Rosul

Heri Tjahngapak said...

Qubiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qubiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu

Anonymous said...

Qobiltu....izin untuk mengamalkan....