Saturday, February 17, 2018

Ilmu Pengasih Imam Mahdi

Ilmu Pengasih Imam Mahdi
Ikuti tautan ini untuk bergabung ke grup WhatsApp saya: https://chat.whatsapp.com/5IxBFzz7sqC4oRtHk7GsbA

Mujiz Lang Sambar
Ilmu Pengasih Imam Mahdi

Cara: Baca dengan membakar kemenyan pada malam Jumaat. Ilmu yang keras. Boleh diamalkan pada malam yang lain juga.

"Ya Hu, Ya Allah, Ya Birru, Ya Hakim, Ya Salam, Ya Latif, Ya Muiz, Ya Nur, Ya Hadi...Aku cinta kepada namanya, buatlah dia cinta gila kepadaku. Ibiola rajah menempoh raja dicuring bergerak sidang berahi, menencing sendayang gila sendra memancur gila. Aku ini di dalam tentera Imam Mahdi. Ya Tuhan, aku pohon kepadamu dengan keredoaanmu. Bukakanlah pintu hati umat Muhammad memandang aku dengan yang seorang dengan berkat doa La ila haillallah, muhammad rasul Allah."

Khususnya bust para saudara yg telah d sebagai fisabilillah.
Bust*buat
Klu sebembarangan ngaku tentera imam Mahdi tanpa akad maka tanggung sendiri.
Sebab sumpah nya Ada d kalimat *aku ini dlm tentera imam Mahdi.*
Sebaik nya kalimat aku tentera imam Mahdi d bacakan sumpah bai ah fisabilillah.
Lantuh lika umata...itu antara bait sumpahnya 🙏🙏🙏♥

No comments: